TV Jiwo Kelate

TV MP PAS
Laman: http://mppas.blogspot.com


TV13 Jiwokelate

Koleksi Rakaman


Berita Jiwo Kelate

Berita

Dari blog-blog lain

Klik di sini untuk updates blog-blog Bahasa Inggeris

Monday, October 1, 2007

Berita dan rencana

'Jika tidak terima, saya akan dipecat'

Menurut seorang bekas presiden Majlis Peguam, itulah alasan yang diberikan oleh bekas Ketua Hakim Negara, Tun Hamid Omar mengapa beliau mesti mempengerusikan tribunal khas yang membawa kepada pemecatan Tun Salleh Abas pada tahun 1988. (Selanjutnya)

Polls banners torn down, UM hand seen

‘Anti-establishment’ students stopped a van belonging to the Third Residential College after seeing the passengers pull down campaign banners. (Full story)

Kontroversi Sharifah Hapsah, Saran Kaur dan gaji Prof RM8 juta!

Majoriti kakitangan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), termasuk para profesor kanan, semakin tidak berpuas hati dan resah-gelisah dengan gaya pentadbiran Naib Canselor, Prof Dato' Dr Sharifah Hapsah Syed Hasan Shahabudin.

Harakah edisi cetak akan membuat pendedahan lebih menggemparkan tentang satu lagi isu yang hangat diperkatakan sekarang, iaitu pelantikan Prof Dr Tan Hock Lim, dari Universiti Adelaide, Australia, bagi menubuhkan Anvanced Surgical Skills Center di Hospital UKM. Ini kerana ia membabitkan perbelanjaan hampir RM8 juta hanya untuk gaji Dr Tan! (Selanjutnya)

Peniaga mengeluh harga kelapa naik

Baru-baru ini pengguna dikejutkan dengan harga ayam naik dengan mendadak, kini harga kelapa pula dinaikkan dengan tiba-tiba daripada tujuh sen hingga 15 sen sebiji atas alasan pembekal menaikkan harga. (Selanjutnya)

No comments: