TV Jiwo Kelate

TV MP PAS
Laman: http://mppas.blogspot.com


TV13 Jiwokelate

Koleksi Rakaman


Berita Jiwo Kelate

Berita

Dari blog-blog lain

Klik di sini untuk updates blog-blog Bahasa Inggeris

Sunday, September 9, 2007

Berita Terkini

Anwar saman Khairy Jamaluddin

KUALA LUMPUR: Bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini menyaman Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin Abu Bakar atas dakwaan memfitnahnya. (Selanjutnya)

Bajet 2008: Korporat dibela, bagaimana nasib sektor pertanian dan luar bandar?

KUALA LUMPUR: Salahuddin Ayub (PAS-Kubang Kerian) berkata, walaupun sektor korporat mendapat limpah ruah di atas Bajet 2008 tetapi sektor pertanian dan sektor luar bandar masih lagi kabur. (Selanjutnya)

Bajet 2008: Mendukacitakan, kos rawatan tidak dikurangkan!

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Tumpat, Dato' Kamaruddin Jaafar menyatakan pihaknya tertunggu-tunggu pengumuman kerajaan mengenai pengurangan kos pembiayaan perubatan terutama bagi golongan yang berpendapatan rendah. (Selanjutnya)

Bajet 2008: Persediaan menghadapi pilihan raya umum

Pembentangan Bajet 2008 oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi di Dewan Rakyat hari ini dilihat menjuruskan kepada persediaan parti pemerintah untuk menghadapi pilihanraya umum yang akan datang, yang dijangka diadakan awal tahun depan. (Selanjutnya)

Kerajaan Mongolia kecewa kes perbicaraan Altantuya?

Kerajaan Mongolia didakwa kecewa dengan perjalanan kes perbicaraan melibatkan pembunuhan model jelita, Altantuya Shariibuu Setev di negara ini. Perkara ini ditegaskan oleh Datuk Syed Abdul Rahman, Al-Habshi Konsul Jeneral Kehormat Mongolia di Malaysia kepada Buletin Rakyat ketika menghadiri Pelancaran buku 'Lilin Membakar Diri Analitikal Pimpinan Pemuda: Ahmad Badawi Abdullah Fahim' di Ballroom Hotel Seri Pacifik baru-baru ini. (Selanjutnya)

Lepas GRO: Hakim syarie direman 4 hari

IPOH: Seorang hakim syarie yang disyaki menerima suapan bagi ‘menyelesaikan’ beberapa kes yang dikendalikannya ditahan reman empat hari mulai hari ini bagi membolehkan Badan Pencegah Rasuah (BPR) menjalankan siasatan terperinci. (Selanjutnya)

Artis remaja maki wartawan

SUDAH banyak kali juga SS dengar cerita mengenai artis remaja seorang ini. Malah artis hebat ini juga pernah mencetuskan kontroversi hingga jadi bualan satu negara. (Selanjutnya)

Pengarah khayal di lokasi

KUALA LUMPUR: Segelintir penolong pengarah dan pengarah didakwa sering mengambil dadah, terutama ganja dan pil khayal hingga berperangai ‘lalok’ ketika melakukan tugas menyebabkan perjalanan sesebuah produksi filem atau drama terjejas. (Selanjutnya)

Al-Quran ganti wang hantaran Erra

PETALING JAYA: Hanya senaskhah al-Quran yang dipinta oleh pelakon dan penyanyi jelita, Erra Fazira, 33, sebagai ganti wang hantaran daripada tunangnya. (Selanjutnya)

Sudirman lebih hebat berbanding P Ramlee?

PENCAPAIAN Sudirman Haji Arshad dalam dunia seni dianggap jauh lebih hebat daripada Seniman Agung, Tan Sri P Ramlee sekali gus mewajarkan penghibur Nombor Satu Asia itu diberi gelaran sebagai calon yang layak diberi tokoh Anak Gemilang Malaysia. (Selanjutnya)

No comments: