TV Jiwo Kelate

TV MP PAS
Laman: http://mppas.blogspot.com


TV13 Jiwokelate

Koleksi Rakaman


Berita Jiwo Kelate

Berita

Dari blog-blog lain

Klik di sini untuk updates blog-blog Bahasa Inggeris

Wednesday, September 12, 2007

Terkini

Insiden Batu Buruk: Individu bakar bendera dicari

Kejadian bakar bendera ini telah dieksploit sepenuhnya oleh pihak pimpinan Umno/BN bagi menuduh parti pembangkang tidak bertanggungjawab sedangkan individu terbabit belum dikenal pasti identitinya.

Timbalan Pesuruhjaya PAS Trengganu, Dato’ Abu Bakar Chik juga turut membangkitkan isu tersebut di dalam mesyuarat penyelarasan media bersama beberapa pimpinan, wakil media Harakah dan Siasah termasuk Ketua Pengarang Kumpulan Harakah, Ahmad Lutfi Othman berhubung kejadian di Batu Buruk 8 September lalu. (Selanjutnya)


Mohamad Sabu, Salahuddin dan pelbagai pihak serah memo kepada KPN

Naib Presiden PAS, Mohamad Sabu serta pelbagai pihak, parti politik dan NGO telah memajangkan memorandum bantahan dan kecaman terhadap terhadap anggota keganasan polis di Batu Burok baru-baru ini.

Turut hadir menyampai memo bantahan di atas kejadian itu kepada seorang pegawai polis di luar pekarangan Bukit Aman ialah Ketua Pemuda PAS Salahudin Ayub; Setiausaha Agung PAS Dato' Kamarudin Jaffar dan Bendahari PAS Dr Hatta Ramli, Tian Chua, pemimpin keadilan dengan di saksikan lebih 50 hadirin yang terdiri daripada penyokong pelbagai parti politik.

No comments: