TV Jiwo Kelate

TV MP PAS
Laman: http://mppas.blogspot.com


TV13 Jiwokelate

Koleksi Rakaman


Berita Jiwo Kelate

Berita

Dari blog-blog lain

Klik di sini untuk updates blog-blog Bahasa Inggeris

Saturday, September 15, 2007

Berita dan Artikel

Saksi dakwa anggota polis lepas tembakan rambang

Seorang saksi kejadian rusuhan di Pantai Batu Buruk dan Jalan Sultan Mahmud, Kuala Terengganu malam Sabtu lalu mendakwa seorang anggota polis melepaskan empat atau lima das tembakan rambang ketika lari dari kumpulan beberapa pemuda selepas berlaku satu pertengkaran. (Selanjutnya)


Kes Batu Burok: PAS sedia jumpa Majlis Raja-Raja

MARANG: Tragedi berdarah 8 September yang berlaku di Batu Burok, Kuala Terengganu, kembali menghangatkan pentas politik serta sokongan rakyat terhadap PAS serta Barisan Alternatif (BA) di Terengganu. (Selanjutnya)

Batu Burok: Rakyat akan tolak hasil siasatan polis

KUALA LUMPUR: Rakyat tidak akan percaya dan akan menolak apa jua keputusan siasatan polis ke atas tragedi berdarah di Batu Burok malam Sabtu lalu, tegas Ketua Penerangan PAS, Haji Mahfuz Omar. (Selanjutnya)

12 persoalan besar di Batu Buruk belum terjawab

Episod kekecohan yang menyaksikan keganasan pihak polis di Batu Burok, Kuala Terengganu, 8 September telah berlalu hampir seminggu. Sebahagian besar daripada 23 orang awam ditahan polis telah dibebaskan dan kembali menjalani kehidupan seperti biasa. (Selanjutnya)

Tindakan PM biarkan menantu jadi punca rasuah - Husam

KUALA LUMPUR: Amalan rasuah yang berleluasa di dalam pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berpunca dari tindakan beliau membiarkan menantunya mencaturkan wang rakyat dengan projek tanpa tender secara berleluasa, kata Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa. (Selanjutnya)

Najib must bear brunt of the RM6.75 billion naval scandal

There is no doubt that Najib must bear the brunt of the present disaster. As Minister of Defence and leader of the project steering committee monitoring and overseeing the progress of the project, he is responsible for major decisions and development relating to the contract. (Full text)

No comments: