TV Jiwo Kelate

TV MP PAS
Laman: http://mppas.blogspot.com


TV13 Jiwokelate

Koleksi Rakaman


Berita Jiwo Kelate

Berita

Dari blog-blog lain

Klik di sini untuk updates blog-blog Bahasa Inggeris

Thursday, September 20, 2007

Terkini: Ujian sahkan mayat dalam beg adalah Nurin! Bapa tidak percaya

Ujian sahkan mayat dalam beg adalah Nurin! Bapa tidak percaya

"Saya ayah Nurin... Saya lebih mengenali anak saya dari semua orang. Dalam hati saya berkata mayat itu bukan anak saya.

"Jika polis suruh saya ambil mayat tersebut, saya akan terima, saya akan mandikan dan akan mengebumikannya. Tetapi saya hendak polis teruskan usaha mencari Nurin kerana saya tahu Nurin masih berada di luar sana dalam keadaan selamat". (Selanjutnya)

Growing calls for CJ to step down

The Lingam tape - This comes a day after the revelation of an explosive video showing a senior lawyer in a phone conversation with the chief justice on fixing the appointment of senior judges. (Full story)

Unite to tackle judicial rot, youth groups told

The Lingam tape - In the wake of the 'Lingam tape' scandal, PKR Youth calls on all political youth groups to come together in a mission to cleanse the judiciary. (Full story)

No comments: